Αποστολές

Αποστολές & επιστροφές

Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε όλες τις παραγγελίες  εφόσον υπάρχει διαθέσιμο στοκ ή υστερα από συνεννόηση, την επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 17:00 ή Σαββατοκύριακα ή αργίες . Παραγγελίες καταχωρημένες μετά τις 17:00 μεταβαίνουν σε επεξεργασία την μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα.

Η κατάσταση της παραγγελίας, ο αριθμός φορτωτικής αν υπάρχει και άλλες τυχόν λεπτομέρειες μεταφοράς μπορούν να αποσταλούν εφόσον ζητηθούν.

Οι αποστολές γίνονται είτε  με την υπηρεσία courier της ACS ή με την συνεργαζόμενη μεταφορική Λιναρδάκης (τηλ για όλη την Ελλάδα, 2103412000) . ΣΗΜΕΙΩΣΗ: το Ale Box δεν επεξεργάζεται ούτε αποστέλλει παραγγελίες τα Σαββατοκύριακα. Παραγγελίες που δεν έχουν αποσταλεί μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής θα επεξεργάζονται το πρωί της Δευτέρας. Δεν ευθυνόμαστε για πιθανά διαφυγόντα κέρδη / πωλήσεις σχετικά με τις αποστολές.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις πιθανόν να υπάρξουν δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις είτε λόγω οποιασδήποτε φύσης προβλήματος του καταστήματος, είτε λόγω προβλήματος της συνεργαζόμενης μεταφορικής.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα για διευθέτηση οποιουδήποτε ζητήματος.


Διαθεσιμότητα

Το σύστημα δέχεται παραγγελίες σε όλα τα διαθέσιμα προϊόντα. Παρ'όλα αυτά όμως η οριστική διαθεσιμότητά τους θα επιβεβαιώνεται με email και σε περίπτωση που η πληρωμή έχει είδη γίνει, η παραγγελία θα διαχειρίζεται, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.


Τρόποι πληρωμής

1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

2. Με αντικαταβολή

2. Σύντομα με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα (Η υπηρεσία διατίθεται στο κατάστημα)


Κόστος και ευθύνη μεταφοράς

Το κόστος υπολογίζεται κατά τη διαδικασία της ολοκλήρωσης της αγοράς πριν από οποιαδήποτε οικονομική υποχρέωση, και εξαρτάται από το συνολικό βάρος και τον όγκο. Υπόψη: Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές στην Ελλάδα (περιοχές με απομακρυσμένο σταθμό εξυπηρέτησης της εταιρείας ταχυμεταφορών ή χωριά με δυσκολία πρόσβασης) η αποστολή μπορεί να είναι αδύνατη ή να χαρακτηρίζεται ως απομακρυσμένη/δυσπρόσιτη. Η πανελλαδική αποστολή προϊόντων δεν αφορά περιοχές που χαρακτηρίζονται απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες από την ACS ή μεταφορικές. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με παραλαβή του δέματος από εσάς από το πλησιέστερο γραφείο εξυπηρέτησης ACS ή μεταφορικής της περιοχής σας κατόπιν συνεννόησης με τον συνεργάτη μας.

Φροντίζουμε να συσκευάζουμε τα προϊόντα μας το δυνατόν καλύτερα για να ταξιδέψουν ασφαλή. Δυστυχώς δεν μπορούμε να προβλέψουμε συνθήκες και καθυστερήσεις που μπορούν να προκύψουν είτε λόγω ευθύνης του μεταφορέα, είτε λόγω απρόβλεπτων καταστάσεων όπως είναι οι ακραίες καιρικές συνθήκες. Η ευθύνη για πιθανή ζημιά ή μείωση της ποιότητας του προϊόντος κατά την μεταφορά, ανήκει στον πελάτη. Σε περίπτωση που το κιβώτιο φαίνεται ταλαιπωρημένο από κακή μεταχείριση του μεταφορέα, να μην υπογράφετε για την σωστή παραλαβή, αλλά να ζητάτε την αποζημίωσή του από τον μεταφορέα.

Εφόσον επιθυμείτε να επιλέξετε εσείς τον τρόπο μεταφοράς επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να φροντίσουμε για την ειδική διαχείριση του δέματος.



Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Ale Box πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή ή με φθαρμένη συσκευασία κατά την οποία ευθύνεται το Ale Box)

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (πρόβλημα ποιότητας κατά την παραλαβή και όχι κατά την χρήση ή την σωστή επιλογή) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος (αν αυτή υπάρχει) και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Ale Box. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του καθώς και για αναλώσιμα ή ευπαθή προϊόντα.


Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για εξοπλισμό ή συσκευές και τριών (3)ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής για αναλώσιμα ή ευπαθή προϊόντα εφόσον αυτά έχουν ελάττωμα το οποίο έχει προκληθεί ευθύνη του Ale Box. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με συνοδευτικό έγγραφό που να αποδεικνύει την επιστροφή ή κατόπιν συνεννόησης. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το barcode) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με αντίγραφα των εγγράφων τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής κ.ο.κ).

Επιπλέον σε περίπτωση που απο δική σας αμέλεια ή λανθασμένη παραγγελία επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προιόν, ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ και έχετε εξοφλήσει, μπορέι να επιστραφέι κατόπιν συνενόησης. Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνετε να καταβαλετε ακέραια τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής.

Πριν από κάθε επιστροφή απαραιτήτως πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα στα τηλέφωνα ή το info@alebox.gr

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

1.    επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το κατάστημα

2.    το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

3.    το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή  (π.χ. Τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής κ.ο.κ).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται παραπάνω, τότε το Ale Box δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.